Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында
сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері
Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:
Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:
Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:
Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:
Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.
БЕКІТЕМІН
«Ғ.Әбдірахманұлы атындағы
Қима орта мектебі» КММ
мектеп директоры
Г.Ж.Мейрамова
_________________
«02» қыркүйек 2020 г.
Психологиялық қызметтің 2020-2021 оқу жылына арналған ұзақ мерзімді жұмыс жоспары.
Мақсаты:
Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал туғызу және білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Тапсырмалар:
Қызметтің негізгі мазмұны.Тапсырмалар.
|
Контингент |
Қызмет бағыты
|
||||
Психикалық диагностика |
Кеңес беру және білім беру
|
Түзету және дамыту |
Педагогикадағы алдын алу
|
Мерзімі
|
||
Міндеттері: Балалардың 1.5.10-сыныптарда оқуға дайындығын анықтау, бар немесе ықтимал ақаулықты анықтау үшін.
Профилдік дайындық және бейіндік оқыту бойынша оқытушылар құрамы. Міндеттері: Шешім қабылдау дағдыларын дамыту: мамандық таңдау және оны алу, емтихан тапсыру және жұмыс табу.
Дарынды балалар факультеті. Міндеттері:
Асоциалды мінез-құлықтағы балалар мен «қауіп-қатер тобындағы» балалар кауымы.
Міндеттері: Қоғамдағы балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету
|
Оқушылар
Оқутушылар
Ата-аналар
Оқушылар
Окутушылар
Ата-аналар.
Окушылар
Окутушылар
Ата-аналар Окушылар
Окутушылар |
1.Бейімделу процесінің диагностикасы . 1 сынып
2. Бейімделу процесінің диагностикасы 5сынып, социометриялық зерттеулер.
3. 10-сынып оқушыларының бейімделу процесінің диагностикасы. Құндылық бағдарларын зерттеу, социометрия.
Мұғалімдер мен ата-аналарға арналған мектептегі бұзушылықтарды анықтау туралы сауалнама. Рахманқұлованың әдістемесі.
Мұғалімдер мен ата-аналарға арналған мектептегі бұзушылықтарды анықтау туралы сауалнама. Рахманқұлованың әдістемесі
1. Мамандықтар классификациясының диагностикасы. ДДО Климова 2. Кәсіби таңдау мотивтерін анықтауға арналған сауалнама. 3. Мүгедектердің қызығушылығы мен бейімділігін диагностикалау. Холмстоктың «Қызығушылықтар картасы» 4. Анкета М.Р. Гинзбург «Оқуды үйрену мотивациясы»
5. Жеке кәсіби перспективаны құру схемасы бойынша сауалнама (BOB).
Мен өзімді қалай көремін (А. Савенков)Оқушының өзін-өзі бағалау әдісі.
«Дарындылық картасы» әдістемесі (Савенков А.И.)
Дарындылықты бағалаудың жалпы әдісі Мінездемелік-тұлғалық сипаттамаларды жедел диагностикалау . Айзенка тесті (жеке) Дұрыс жұмыс істемеу себептерін диагностикалау.
Әлеуметтік және психологиялық қолдау карталарын толтыру
|
Диагностикалық нәтижелер туралы әңгімелер. 1,5,10 сынып.
1.5-сыныптағы ата-аналар жиналысындағы «Мектепке бейімделудің себептері» бейімделу кезеңінің сипаттамалары туралы хабарлама.
Профилактикалық әңгіме «Біз және кәсіптер әлемі» 9 кл
«Мен өз өмірімді өзім құрамын» алдын-алу әңгімесі. 11-сынып
«Сынып жетекшісінің жұмысындағы мансаптық бағыт»
Ата-аналар жиналысы «Менің баламның таңдауы, болашақтың таңдауы» 9.11 сынып.
«Дарынды қалай тануға болады» БМЖ
Кеңес беру «Қиын өмірлік жағдайдағы балалар» «Жасөспірімнің психологиялық сипаттамасы» «Қиын бала. Ол кім?»
|
Түзету сыныптары «Мектеп өміріне кіріспе» 1 сынып
Қалыптастыру тренингі әлеуметтік дағдылар «орта мектепте бастаушы» 5 сынып
10-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған профилактикалық сабақтар
Профилактикалық дайындық «Кәсіби клуб» 9-сынып Кәсіби дайындық «Мамандық таңдаудағы сабақтар» 11сынып.
Сенім жолы сабағы
«Қауіпсіздік тобы» оқушылармен және әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылармен «Достастық» бағдарламасы бойынша тренинг. Оқу бағдарламасы «Менің таңдауым - салауатты өмір салты » тақырыбында беттік белсенді заттарды қолданатын оқушылармен кездесу өтті
|
Оқушы картасын толтыру.
1,5,10 сыныптардағы ата-аналар жиналысындағы қойылым «Оқу мотивациясы - сәтті оқудың басты шарты»
Диагностикалық нәтижелер туралы айту
Диагностикалық нәтижелер туралы айту Кеңес беру «Мамандық таңдау - жауапты мәселе» 9.11 сынып
«Дарындылық деген не?» кеңесі
«Денсаулықты жастық шақта қорғауға болатын құндылық па?» «Агрессивтілік, сенімсіздік және өзіне сенімділік» «Жауапты мінез-құлық дегеніміз не?»
«Қиын жасөспірімді қалай түсінуге болады?» «Агрессия. Себептері мен салдары » |
Кыркуйек-казан
Казан-караша
Караша
1 жарты жыл
2 жарты жыл
Желтоксан-кантар
Желтоксан
|
Ата-аналар
|
Отбасылық тәрбие стилін зерттеу
|
«Жасөспірімнің жеке қасиеттерін дамытудағы отбасының рөлі»
|
|
«Отбасылық ережелер, қалай сүю және сүйу керек»
|
||
Суицидтік мінез-құлықтың алдын-алуға арналған кауым. Міндеттері: Оқу процесіне қатысушылардың ойлауында рухани, адамгершілік және эстетикалық өлшемдерді қалыптастыру. |
Окушылар |
Жасөспірім мінез-құлқының суицидтік бағытын зерттеу: «Өмірлік дағдыларды қалыптастыру және суицидтің алдын-алу» бағдарламасы (8-10 сынып) ИСН тесті (7.11 сынып),мазасыздық сынағы (5-6 сынып)
|
Психикалық денсаулықты сақтау дағдылары |
Профилактикалық дайындық бағдарламасы «Өмір дағдыларын дамыту және суицидтің алдын-алу» |
|
Караша-желтоксан |
|
Окутушылар
|
|
«Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу шаралары туралы» дәрістер
|
|
«Балалардың суицидінің алдын-алу бойынша сынып жетекшілеріне арналған нұсқаулық әзірлеу» «Балалармен қарым-қатынас ережелері.
|
Бір жыл ішінде |
Ата-аналар
|
Баланың мазасыздық деңгейін бағалау Захаров тесті (сұраныс бойынша)
|
Жазбалар «Ата-аналардың ескертуі» «Балалардың эмоционалды мәселелері» «Теріс және жағымсыз эмоциялар»
|
«Ересектерге арналған шпаргалка»
|
|||
Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Жыныстық тұтастық пен зорлық-зомбылықтың алдын-алу Міндеттері: Өзіңіздің денсаулығыңыз туралы маңызды құндылық ретінде идеялар қалыптастыру
|
Окушылар
|
Сауалнама
|
«Төтенше жағдайлардағы мінез-құлық» сабағы 1-3 сынып |
«Салауатты өмір салты туралы» сабақ 4-7 сынып
|
Сабақ «Нашақорлықтың, алкоголизмнің, |
|
Окутушылар
|
Сауалнама
|
|
|
Кеңес беру «Балалық шақтағы салауатты өмір салты - бұл өмір бойы денсаулық кепілі!»
|
||
Ата-аналар |
Сауалнама |
|
|
|||
Оқушыларды VOUD / ҰБТ қорытынды аттестаттауға дайындайтын профессорлық-оқытушылық құрамы Міндеттері:Жоғары сынып оқушыларының алдағы емтихандарға қатысты алаңдаушылығын азайтыңыз, олардың қабілеттеріне сенімділікті арттырыңыз
|
Окушылар Окутушылар
Ата-аналар |
Сауалнама
Сауалнама
Сауалнама |
«ҰБТ-ға дайындық пен сәтті тапсырудағы психологиялық жайлылық» «Ата-аналардың рөлі және олардың емтиханға дайындалудағы практикалық көмегі» отбасылық жиналысы |
«Табысқа жету жолы» тренингі «Мнемозин кеңестері» дөңгелек үстелі
|
«ВОУД-ге дайындық бойынша тәжірибелік кеңестер» жадынамасы
«Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады» жадынамасы Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Емтихан кезіндегі стресстің алдын-алу» психологиялық-педагогикалық дәрісі |
2 жарты жыл |
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың профессорлық-оқытушылық құрамы Міндеттері: мүгедек балаларды әлеуметтік бейімдеуге ықпал ету, олардың психологиялық кедергілерін жою.
|
Окушылар
|
Баланың мазасыздық деңгейін бағалау Захаров тесті
|
«Дағдарыс және оны жеңу жолдары»
|
Сұраныс бойынша «Көмекші»бағдарлама
|
|
Бір жыл ішінде |
Окутушылар
|
|
|
|
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мәліметтер банкін толықтыру (мүгедек балалар, үйде оқитын мүгедек балалар, оқымайтын мүгедек балалар) ПМПК-мен ынтымақтастық
|
||
Ата-аналар
|
Баланың мазасыздық деңгейін бағалау Захаров тесті |
«Денсаулығы нашар баланы тәрбиелеудегі отбасының рөлі» |
|
|
||
Оқу қиындықтары бар оқушылардың профессорлық-оқытушылық құрамы. Міндеттері: Оқушыларға оқу қиындықтарын жеңуге көмектесу
|
Окушылар |
Оқушылардың зияткерлік қабілеттерін диагностикалау М.Битянова.Сәтсіздік себептерін анықтау. |
|
«Танымдық процестерді дамыту» бағдарламасы 1-4 сыныптар «Миға арналған кинезиологиялық жаттығулар» бағдарламасы 5-9 сынып «Оқуды үйрену» 1-11 сынып
|
|
|
Окутушылар
|
|
«Балалардың жеке қабілеттерін ескере отырып студенттермен қарым-қатынас»
|
|
«Оқушылардың бейімделуіне жағдай жасау».
Дұрыс емес және нашар жұмыс жасайтын студенттердің мәліметтер базасы. |
|
|
Ата-аналар |
|
«Махаббат педагогикасы» «Баланың жеке қабілеттері мен бейімділігі» «Психофизиологиялық жетілу» Ата-аналарға арналған «Біз танымдық процестерді оқытамыз»
|
|
|
Бір жыл ішінде |
Педагог-психолог Тапаева А.К.