«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жаңа Қима ауылының Ғұбайдолла Әбдірахманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Губайдуллы Абдрахманова села Жана Кийма отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында

сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:

Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С;
  • 1-11 сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 350 С және одан төмен.

Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 250 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-11 оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С және одан төмен.

Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:

  • 1-4 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 6-7 метр;
  • 1-9 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 8-9 метр;
  • 1-11сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына 10 метр және одан жоғары.

Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІ»

05.02.2019

    Үздіксіз дамып жатқан қоғамда еліміздегі білім  беру саласында әлемдік жоғарғы деңгейге қолжеткізген оқытудың жаңаша тәсілі құрылды. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: жаңа формата сабақ өткізу барысында білім беру үрдісі нәтижелі болу үшін оқушылардың білімді өз бетімен меңгертуде мұғалім бағыттаушы ролін де болады. Білімді өзбетімен меңгеру барысы оқушының «өзін-өзіреттеу» үрдісіне жатады.

   Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету  стратегиясы оқушылардың жаңа білімді меңгеруде берілген ақпарат туралы ойлау, талдау, бағалауда алынған ақпаратты одан әріжетілдіруге бағытталған пәндік шешім болып табылады. Топтық оқыту әдісін қолдану кезінде оқушылардың өзін-өзібасқару, өзін-өзі бағалау топта оқушылардың білімдеңгейін, ынтасын көтереді, бір-біріне көмектесу, бірінің білмегенін бірі толықтыру арқылысенім ділі картып, оқушының тақырыпты меңгерудегік емшіліктерін бақылап, мұғалім мен оқушылар арасында бір-бірімен тығыз қарым-қатынас орнайтынын байқадым. Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың жауаптарынт алдай отырып ойларын еркін, ашық жеткізетіндігін, болжам жасай алатындығын, ұшқыройлап оны дәлелдеуге мүмкіндіктерінің артқанын байқадым. Осы тапсырманы орындау барысында ерекше көзге түскен оқушылар өзінің постерін жақсы қорғайды. Бекітуге барлық топтарға постер беріліп, мысалы "теңдеу" дегенсөзге бесжолды өлең құрастыруға тапсырмаберілді. Бес минуттыңішін де тапсырмаларын орындап, қорғайды. Осы тапсырма оқушылардың математикалықтілін дамытуға жақсы көмектесті.  Математика пәнінжақсы, тереңбілетін, күнделікті сабақ тағытақырыпты толық қамтитын, оны оқушыға жеткізе алатын, әртүрлі деңгейдегі есептерді шығара білу іскерлігі, оқытудың дәстүрлі және ғылыми жетілдірілгенәдіс–амалдарын, құралдарын еркін меңгеретін, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыра отырып дарын дылығындамыту дағы іздену-зерттеу бағытындағы тапсырмалар жүйесін ұсыну өмірталабы

    «Мұғалім көп әдісті білуге тырысуы керек. Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек »,- деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай қазіргі заман талабынасай білім беру мәселесі сол қоғам мүддесіне сайболуыкерек деп ойлаймын. Өз пәнін сүйетін ұстаз ғана, өзісініңще бері болып қана қоймай, жоғары жетістіктерге жететінін есенім мен қараймын.

Сейдахметова Р.К

Просмотров: 448


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст