«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жаңа Қима ауылының Ғұбайдолла Әбдірахманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Губайдуллы Абдрахманова села Жана Кийма отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында

сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:

Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С;
  • 1-11 сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 350 С және одан төмен.

Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 250 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-11 оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С және одан төмен.

Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:

  • 1-4 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 6-7 метр;
  • 1-9 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 8-9 метр;
  • 1-11сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына 10 метр және одан жоғары.

Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Cандар қатары туралы білімін бекіту

23.04.2019

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: ҚМТҚ

Тақырыбы: сандар қатары туралы білімін бекіту. Заттың саны мен цифр арасындағы сәйкестікті табу. Дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, сопақша, тіктөртбұрыш туралы өткенді пысықтау

Мақсаты: реттік санауды жалғастыру (5 санын көлемінде) сандық және реттік санауды ажырата алу, «қанша», «нешінші» сұрақтарына дұрыс жауап беру; цифрды сандық карточкамен және заттың санымен сәйкестендіруді үйрету; дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, сопақша, тіктөртбұрыш сияқты геометриялы фигуралар туралы өткенді пысықтау

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, демонстрациялық ойын

Қажетті көрнекі құралдар: интерактивті тақта, цифрлар карточкасы, торсық, домбыра, камзол суреті.

Шаттық шеңбер: Сәлемдесу

 Дөңгеленіп тұрайық                                                                                                             Достық үйін құрайық                                                                                                          Математикамен дос болып                                                                                                                                    Біз көңілді болайық.                                                                                                          Білімді өзектендіру:                                                                                                          Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (көктем)                                                                               Көктем айларын  атандаршы?  (наурыз, сәуір, мамыр)

Мотивациялық-қозғаушылық

Сандар қатарымен жұмыс істейміз.                                                                                                          1) Балалардың 1-ден 5-ке дейінгі  сиқырлы  сандарды рет-ретімен  қойып  шығуларын қадағалау.

2) Сандарды кері санау.                                                                                                                             3) Сандарды орысша  санау.

Балалар  тапсырманы орындайды.

Ұйымдастырушылық

1-тапсырма

"Сыйлық" өлеңі

Тәрбиеші  балаларға өлеңді оқып береді.

Шар – Маратқа,

Ал торсық – Қайратқа,

Домбыра – Азаматқа,

Камзол – Қымбатқа.

Содан соң тәрбиеші былай деп сұрақ қояды:

-Балаларға неше сыйлық жасалды?

Балаларға тапсырма береді:

Төртінші сыйлықты жасыл түспен, біріншісін қызылмен, екіншісін көкпен, төртіншісін сарымен бояу керек.

Нақтылайды:

-Суретте домбыра нешінші тұр?

-Торсық нешінші?

-Шар нешінші?

-Камзол нешінші?

«Жұмбақтар» ойыны

 Бұл ойынды ойнау үшін 1-ден 5-ке дейінгі цифрлар қажет.

 Балаларға математикалық жұмбақтар жасыру.

Жұмбақты шешкен кезде, оның жауабын тиісті цифрмен көрсетуі тиіс.

Карындаштың бірі - Мақсатта, екіншісі –Ғабитте,  балардың қолында барлығы неше қарындаш бар?

2-тапсырма

"Етік" өлеңі

 Балаларға «Етікші» деген өлеңді оқып беру                                                                                      

                           Оның тіккен бұйымы,

                           Аяғынды қаптайды,

                           Шыға қалса жұлымы,

                           Әдемілеп баптайды.                                                                                                     

-Етіктер жыртылып қалды, енді олардың әрқайсысына сәйкес келетін жамауды табуымыз керек. Етіктің жыртығына сай келетін жамаумен етіктің арасын сызықпен қосу керек:

-Етіктің жамаулары қандай пішінде?                                                                      

Біріншісінің жауабы – дөңгелек, екіншісі-шаршы, үшіншісі-үшбұрыш, төртінші- тіктөртбұрыш, бесіншісі-сопақша.

Балалар тапсырманы орындайды.

«Санамақ» сергіту минуты                                                                                                                 Бас бармғым-әкем,                                                                                                                                         Балан үйрек- анам,                                                                                                                     Ортан терек – апам,                                                                                                               Шылдыр шүмек-Мен.                                                                                                                      Бір үйде біз нешеуміз?                                                                                                                               Бір үйде біз бесеуміз.

3-тапсырма

«Дұрыстап қос» ойыны

Балаларға цифр жазылған шаршы мен карточкаларды ондағы заттар мен дөңгелектер саны, сол цифрға келетіндей етіп сызықпен қосу туралы тапсырма береу.

Балалар тапсырманы орындайды.

 

                                               Рефлексиялық-түзетушілік

Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.

  Балаларды мақтау.  Балалардан сұрау:

-Сендер етіктерге қандай пішінде қиылған жамауды таңдадыңдар?

-1, 2, 3, 4, 5 цифрлары неше затты білдіреді?

 

Күтілетін нәтиже:

сандық және реттік санауды, реттік сандарды біледі

 «қанша?», «нешінші?» сұрақтарына жауап беруді; заттың саны мен цифр арасындағы сәйкестікті табуды игереді

 дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш, сопақшаны тануды  меңгереді

 

Сулйменова Р.А.

Просмотров: 1041


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст