Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында
сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері
Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:
Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:
Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:
Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:
Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.
Технология пәні - оқушылардың алған білімдерін, қабілеттерімен ұштастыратын, өз қолдарымен кез келген нәрсені жасай білуге үйрететін ерекше пән.
Оқытылу мақсаты: Оқушыларды шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап отыру, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.
Оқытылу міндеттерді: Оқушы өздігінен еңбек етуге баулып, қолөнердің бірнеше түрін үйрету.
1. Тұтыну бұйымдарын, ұсақ бұйымдарды өз қолдарынан құрап алуға, білуге үйрету.
2. Сыйлық бұйымдарды қиынды маталардан құрастыруға үйрету.
3. Қоғам өміріндегі еңбектің, өнердің маңыздылығын түсіну, өнер адамдарына құрмет көрсету.
4. Оқушыладың бойына ізгілік, адамгершілік, еңбекқорлық пен төзімділік қасиеттерін қалыптастыру.
Пәннің оқыту міндеттерді шешу әдістері мен түрлері: Оқушылармен жыл бойы қолөнер бұйымдарын жасата отырып, қолданыстан шығып қалған қалдық заттардан бұйымдар жасайды. Сонымен қатар тігін машинасында жұмыс жасай отырып, құрақтың түрлерімен танысады. Кестелеу, тамақ дайындау технологияларымен танысады. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауына бағыт-бағдар беремін.
Білім сапасының кестесі
Сынып |
5 сынып |
6 сынып |
7 сынып |
8 сынып |
9 сынып |
10сынып |
11сынып |
Оқушы саны |
12 |
9 |
8 |
17 |
6 |
3 |
7 |
«5» |
12 |
9 |
4 |
12 |
6 |
3 |
7 |
«4» |
|
|
4 |
5 |
|
|
|
«3» |
|
|
|
|
|
|
|
% үлгерімі |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
% сапасы |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Технология пәні бойынша оқушылардың тоқсандық көрсеткіштерінде өзгеріс жоқ.
Алға қойылған мақсаты мен міндеттерінің нәтижесі:
1. Оқушы өз алдына мақсат қоя біледі.
2. Сыныптан басқа ортада өзін дұрыс ұстап, белсенділігін таныта алады.
3. Құрақ түрлерінің үлгілерін жасау, тігу техникасын, алған білімдерін қолдана алады.
4. Оқушы жасаған жұмыстарын аудандық көрмеге ұсынады.
Сабақта СТО, диалогты оқыту, деңгейлік оқыту технологияларының стратегияларының элементтерін қолданамын. Сонымен қатар оқушылар рефераттар, суреттер, схемалар, технологиялық карталарды пайдалана біледі.