«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жаңа Қима ауылының Ғұбайдолла Әбдірахманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Губайдуллы Абдрахманова села Жана Кийма отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында

сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:

Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С;
  • 1-11 сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 350 С және одан төмен.

Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 250 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-11 оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С және одан төмен.

Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:

  • 1-4 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 6-7 метр;
  • 1-9 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 8-9 метр;
  • 1-11сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына 10 метр және одан жоғары.

Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ғ. Әбдірахманұлы атындағы Қима орта мектебінің технология пәнінің мұғалімі Турлыбекова Тлектес Кабиденовнаның жартыжылдық шығармашылық есебі.

20.02.2018

Технология пәні - оқушылардың алған білімдерін, қабілеттерімен ұштастыратын, өз қолдарымен кез келген нәрсені жасай білуге үйрететін ерекше пән.

Оқытылу мақсаты: Оқушыларды шығармашылық жұмысқа тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын арттыру, жетістіктерін бағалап отыру, белсенділігін қалыптастыру, өздігінен еңбек етуге дайындау, іскерлігін дамыту.

Оқытылу міндеттерді: Оқушы өздігінен еңбек етуге баулып, қолөнердің бірнеше түрін үйрету.

1. Тұтыну бұйымдарын, ұсақ бұйымдарды өз қолдарынан құрап алуға, білуге үйрету.

2. Сыйлық бұйымдарды қиынды маталардан құрастыруға үйрету.

3. Қоғам өміріндегі еңбектің, өнердің маңыздылығын түсіну, өнер адамдарына құрмет көрсету.

4. Оқушыладың бойына ізгілік, адамгершілік, еңбекқорлық пен төзімділік қасиеттерін қалыптастыру.

Пәннің оқыту міндеттерді шешу әдістері мен түрлері: Оқушылармен жыл бойы қолөнер бұйымдарын жасата отырып, қолданыстан шығып қалған қалдық заттардан бұйымдар жасайды. Сонымен қатар тігін машинасында жұмыс жасай отырып, құрақтың түрлерімен танысады. Кестелеу, тамақ дайындау технологияларымен танысады. Оқушылардың шығармашылықпен жұмыс жасауына бағыт-бағдар беремін.

Білім сапасының кестесі

Сынып

5 сынып

6 сынып

7 сынып

8 сынып

9 сынып

10сынып

11сынып

Оқушы саны

12

9

8

17

6

3

7

«5»

12

9

4

12

6

3

7

«4»

 

 

4

5

 

 

 

«3»

 

 

 

 

 

 

 

%

үлгерімі

100

100

100

100

100

100

100

%

сапасы

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Технология пәні бойынша оқушылардың тоқсандық көрсеткіштерінде өзгеріс жоқ.

Алға қойылған мақсаты мен міндеттерінің нәтижесі:

1. Оқушы өз алдына мақсат қоя біледі.

2. Сыныптан басқа ортада өзін дұрыс ұстап, белсенділігін таныта алады.

3. Құрақ түрлерінің үлгілерін жасау, тігу техникасын, алған білімдерін қолдана алады.

4. Оқушы жасаған жұмыстарын аудандық көрмеге ұсынады.

Сабақта СТО, диалогты оқыту, деңгейлік оқыту технологияларының стратегияларының элементтерін қолданамын. Сонымен қатар оқушылар рефераттар, суреттер, схемалар, технологиялық карталарды пайдалана біледі.

Просмотров: 433


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст