«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жаңа Қима ауылының Ғұбайдолла Әбдірахманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Губайдуллы Абдрахманова села Жана Кийма отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында

сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:

Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С;
  • 1-11 сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 350 С және одан төмен.

Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 250 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-11 оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С және одан төмен.

Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:

  • 1-4 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 6-7 метр;
  • 1-9 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 8-9 метр;
  • 1-11сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына 10 метр және одан жоғары.

Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақ уақытында қолданылатын әдіс тәсілдер

23.12.2017

1.“ Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық. 

2.“Автор орындығы” оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады. 

Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді. 

3. «Миға шабуыл» стратегиясы 

(Мұғалімдермен жұмыс) 

Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектепті тастамас үшін не істеу керек?” 

4. “3 таяқша” әдісі 

(мұғалімдермен жұмыс) 

Берілген тақырыпқа байланысты 

1 сұрақ 

1 жауап 

1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. 

Мысалы: “деңгейлі оқыту туралы” 

5.«Бинго» ойыны. (Мұғалімдермен жұмыс) 

Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру. Мысалы: 16 — сұрақ. 

Семинарға не үшін келдіңіз? 

Алдымен мұғалімдерге жауап бергізіп, соңынан дайын жауапты ашу, салыстыру. 

«Әдіс алмасу үшін.» 

6.«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі 

Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? 

Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде 

оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды. 

7. «Он сұрақ!» әдісі. 

(мұғалімдермен жұмыс, гүл, семинар, сабақ, оқу сөздерін келтіру) 

Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. 

8.«Серпілген сауал» әдісі 

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. 

Мысалы, 

“Самат Рахаттың жауабы туралы сен не ойлайсың?” 

“Самал, Айгүлдің жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады?” 

“Қанат, естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады?” 

9. «Құпия зат» 

– мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз: 

Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ 

10. «Лездеме!» әдісі. 

Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: 

Конверттен бір сөзді бір рет алу 

Сөздің өзін атамай түсіндіру 

Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді! 

11.«9 — ромб» әдісі 

Қатысушыларға айтарлықтай маңыздысын анықтап, талқылау үшін тізім беріледі. Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы бірдей. Кейбір топтар ең маңызды карточкаларын орталықта орналастыра алады (екі нұсқасы сәйкес келеді, себебі тапсырманың маңызды элементі топтағы талқылау үдерісі болып табылады). Ромбының нысаны топқа бірқатар басымдықтар мен перспективаларды қамтуға мүмкіндік береді. 

12. «Бірге ойлаймыз» әдісі. Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. 

• көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз. 

• мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды; 

• осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; 

• талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл. 

13. «Детальдарын қосу» әдісі. 

(мұғалімдермен жұмыс. Оқушы сабақтан көп қалады.) 

Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты команда сыйлық алады! 

Бастапқы сөйлемнің мысалы: 

Бүгін біз мектепке жиналдық. 

Кеңейтілген сөйлемнің мысалы: 

Бүгін біз Шона Сымаханұлы атындағы мектепке, семинар — кустаға келдік. 

14. Кері байланыс түрлері 

«Алма ағашы» әдісі 

• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ. 

«Бір сөзбен» әдісі — Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады. 

• Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық, Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану. 

«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 

1 — баспалдағы Мен… БІЛЕМІН 

2 — баспалдағы Мен… ТҮСІНЕМІН*, 

3 — баспалдағы Мен… ЖАСАЙ АЛАМЫН 

• «Таңдау» әдісі. 

• 1. Мен сабақ қызықты _____ қызықсыз болды деп ойлаймын. 

• 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____ үйренгенім аз болды. 

• 3. Мен басқаларды мұқият ______ зейінсіз тыңдадым. 

• 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______ сирек қатыстым 

• 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____ риза емеспін. 

• Бұл карточканы таратып бергенде оқушылар өздерінің сабаққа қатысу деңгейі мен сабаққа деген ынтасын білдіретін сөйлемдердің бірінің тұсына « +» белгісін қою тапсырылады. 

Кері — байланыс әдістерінің бірі: «Тазалық» ойыны 

• Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: 

1. Чемодан(суреті) 

2. қоқыс жәшігі (суреті) 

3. еттартқыш (Суреті) 

— Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)

Просмотров: 2471


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст