«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жаңа Қима ауылының Ғұбайдолла Әбдірахманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Губайдуллы Абдрахманова села Жана Кийма отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында

сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:

Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С;
  • 1-11 сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 350 С және одан төмен.

Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 250 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-11 оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С және одан төмен.

Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:

  • 1-4 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 6-7 метр;
  • 1-9 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 8-9 метр;
  • 1-11сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына 10 метр және одан жоғары.

Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2016-2017 оқу жылында жаңартылған білім білім беру мазмұны аясында жалпы білім бертін оқу бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау түрлері

10.09.2017

Бағалау дегеніміз не?

Бағалау дегеніміз оқу нәтижелері туралы дәлелдерді жинау үдерісі, содан кейін дәлелдердің негізінде жұмысты бағалау үшін белгіленген критерийлерді пайдалану, орындалған жұмыс туралы қорытынды шығару.

Бағалау түрлері:

1. Қалыптастырушы бағалау оқушыларды оқу және оқыту үдерісінде бағалау.

2. Жиынтық бағалау оқуды бағалау.

3. Диагностикалық бағалау күшті және әлсіз жақтарды айқындау

үшін дағдылар мен білімді өлшейді.

Бағалау түрлерінің ішінен қалыптастырушы бағалауды қарастырсақ: қалыптастырушы бағалау оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарына жетуге көмектеседі, қиындықтың алдын алуға мүмкіндік береді, оқу үрдісінде білім алушылардың білімі мен дағдыларының қалыптасу, білімді меңгеру деңгейін анықтайды.

Қалыптастырушы бағалауды мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді. Материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады. Оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады. Оқушының қызметі, оқу үдерісіне белсене қатысады, бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді, өзін-өзі бағалайды, бірін-бірі бағалайды.

Мұғалімнің қызметі оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады, бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады, тапсырмаға дескриптор құрастырады, оқушыларға тиімді кері байланыс береді, оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді.

Өткізу түрі: жеке, жұппен, топпен ауысатын топтар құрамында.

Просмотров: 308


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст