Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында
сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері
Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:
Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:
Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:
Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:
Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.
Күні |
Тренер Садвакасова Г С |
Қатысқандар 20 |
Коучинг тақырыбы |
Қалай оқу керектігін үйрету | |
Тренинг мақсаты мақсаты (ТМ): |
Оқушылардың өз бетінше білім жинақтау әрекеттерін зерделеу. Оқу нәтижелері. Оқушылардың түрлі жұмыс формалары арқылы өзін-өзі жетілдіруіне мүмкіндік жасайды
| |
Оқыту нәтижелері (мұғалімдердің тәжірибесіне қандай өзгерістер енгізіледі) |
Табысты оқыту кілті қалай оқу керектігін үйрену үрдісімен тығыз байланыста екенін түсінеді. | |
Кіріспе
Мұғалімдер
Ресурстар |
Тренинг барысы
Конфет түрлерімен топқа бөлінеді.
Қызығушылықтарын ояту.
«Өзіңді білгің келсе» 2 мин
Мұғалімдер ақ параққа екі минут ішінде сурет салады. Сурет салып болған соң өздерін тексереді.
«Қалай оқу керектігін үйрену» мәтіні бойынша жұмыс. Оқып, топта талдау.
Оқушыларға білімді тез меңгерудің әдісін үйрету бойынша пікір бөлісу . «Қалай оқу керек» тақырыбын өз беттерімен оқып,түсінгендерін қағаз беттеріне түсіріп әр топ қорғайды.
Үш топты тыңдап болған соң дайын слайд арқылы тақырыпты бекітемін.
«Мұғалімдер үшін маңызды» талданып әр мұғалімге таратылады.
«Өзін өзі реттеу» жаттығуы жүргізіледі
Топ тапсырмалары:
1. Сыныпта оқушыларды оқытуда туындауы мүмкін кедергілерді анықтау
2. Оқытуды қалай жақсартуға болады?
Кері байланыс.
Сіздер қандай пікірдесіздер? - Нені біле алдыңыздар? - Не қызықтырды? - Сізге пайдасы бар ма? - Не жаман,не жақсы болды?
Слайд, постер, маркер, мұғалімге арналған нұсқаулық, ақ қағаздар. |