«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жаңа Қима ауылының Ғұбайдолла Әбдірахманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Губайдуллы Абдрахманова села Жана Кийма отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында

сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:

Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С;
  • 1-11 сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 350 С және одан төмен.

Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 250 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-11 оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С және одан төмен.

Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:

  • 1-4 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 6-7 метр;
  • 1-9 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 8-9 метр;
  • 1-11сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына 10 метр және одан жоғары.

Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫ

01.02.2017

ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫ

Тәрбие жұмыстарын жүргізу қиын да күрделі іс. Бұл жерде сынып жетекшінің білгірлігі ауадай қажет.

Сынып жетекші оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеуде тәрбие жұмысының мазмұны мен түрлерін білуі қажет. Мұғалім сынып сағаттарын тәрбие жұмысының принциптеріне негіздеп, лайықты өткізілуіне міндетті және тәрбиені еңбекпен, тұрмыспен байланыстырып, оқушылардың белсенділігінің, дербестігінің дамуына бағыштауы керек..

Тәрбие ісінің нәтижесі. Жұмыс жоспарының орындалуын, мақсатына жеткендігін, білімділік, практикалық және тәрбиелік мәнісін дәлелдеу.

Қорытынды және ұсыныс. Пайдалы және жағымсыз жақтарын және оны түзету жағын көрсету.

Тәрбие – педагогикалық үрдістің өте маңызды, әрі күрделі де ұзақ мерзімді қажет ететін құрамдас бөлігі екендігі бізге мәлім. Олай болса, оқушылардың сабақтан тыс уақытын тиімді ұйымдастыру, тәрбиелік шаралардың нәтижесін арттыру одан да күрделі мәселе. Мектеп жағдайында бұл жауапты мәселені жүзеге асыру сынып жетекшілеріне жүктеледі. Оны нәтижелі ұйымдастыру, сынып жетекшілерінің педагогикалық білім деңгейінің сапасы мен педагогтік шеберлігіне байланысты. Сынып сағаты-бұл жаппай тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың ең көп таралған түрлерінің бірі. Кейде оны тәрбие сағаты немесе сынып жетекшілігінің сағаты деп атайды.

Сынып сағатын жақсы өткізу сабақты жақсы бергеннен гөрі әлдеқайда қиын екенін ескерген жөн. Бұл жерде көп нәрсе сынып жетекшісінің шығармашылығына, оқушылар белсенділігінің даму дәрежесіне байланысты. Егер бір сынып сағаты екіншісіне ұқсамаса егер олардың мазмұны әр түрлі және сыныптың күрделі өмірімен байланысты болса, онда жақсы.

Сынып сағатына дайындалу үстінде оның қалай, қай формада өткізілетіндігін күні бұрын ойластырудың  маңызы зор. Тәрбие жұмысын жоспарлағанда оқушыларға идеялық-тәрбиелік ықпалдың барлық түрлерінің байланысы мен  бірлігіне қол жеткізудің және практикалық істерді кешенді әдіс негізінде ұйымдастырудың маңызы өте зор.

Просмотров: 316

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст