Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында
сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері
Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:
Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:
Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:
Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:
Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.
Сабаққа өзіндік талдау жасау.
Мектепте жаратылыстану-математика онкүндігі өтіп жатыр. Жас мамандар сабақтарын өткізіп, талдау жасауда мәселелер болды. Туындалған мәселелерді шешу жолдарының бірі – сабаққа өзіндік талдаудың үлгісін беру. Тәжірибелі ұстаз ретінде төмендегі үлгіні ұсынамын.
Шығармашыл мұғалім – бұл бірінші кезекте жоғары педагогикалық мәдени адам. Бұндай мәдениеттің бір түрі – аналитикалық шеберлілік. Өз қызметіңді талдай білу – әр адамның маңызды қасиеті, шығармашыл ұстаз үшін де бұл өте маңызды. Ұстаз өз қызметін талдай білу керек, бірінші кезекте сабағын.
Талдау неден құрылады?
Сабақ барысында оқушы нені білуі және не нәрсені үйренуі керек еді?
Мұғалім оны қалай өткізеді? (әдісін және әрекетін айту)
Содан кейін мұғалім мен қатысушы сабақты талдайды, бағалайды.
Сабақ элементтері төмендегі критерийлермен бағаланады (үлгісі).
Сабақтың құрылымын бағалау:
- гигиеналық талабы, мұғалімнің сабақтың сабақ кестесіндегі орнын, апта күндерін, жыл мезгілін, балалардың шаршау немесе қозғалу деңгейін бағалайды,
- сабақтың тақырыбының бағдарлама бойынша тараудағы өзара байланысын,
- сабақ мақсатының –типінің-құрылымының сәйкестігін.
Мақсат қою мен оқу үрдісінің мотивациясын:
- мұғалімнің сабақ мақсаты мен үш міндетінің бірлігін,
-оқушылардың алдында мақсатын қоя білуі,
- мақсатының, міндетінің сабақтың кезеңдері мен мазмұнына сәйкестігін,
- сабақ үстінде оқылатын материалдың маңыздылығын, өміршеңдігін анықтау,
-оқушылардың оң мотивациясы,
- сабақ үстінде жетістік жағдаяты, оқушының өзін-өзі бағалауының сақталуы,
- оқушының белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамытудағы іс-әрекетін бағалау тиімділігі.
Білім беру мазмұнын бағалау:
- ғылымилығы, қолжетімділігі және оқылатын материалдың меңгеруге мүмкінділігі,
- оқу ақпаратының жаңашылдығы, өзектілігі және тартымдылығы,
-сабақ компоненттернінің тиімді жиналуы (оқу материалы, бекіту, қайталауы, өз бетінше жұмысы және т.б.)
-сабақ кезеңдері арасындағы логикалық байланыстың негізделуі,
-сабақты қорытындылауы, оқушы іс-әрекетін талдауы,
-үй тапсырмасы (әдісі мен көлемі), тапсырмалардың ізденушілік бағытының болуы,
- сабақ уақытын ұтымды пайдалануы, жұмыс темпінің тиімділігі.