«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жаңа Қима ауылының Ғұбайдолла Әбдірахманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа имени Губайдуллы Абдрахманова села Жана Кийма отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Жақсы ауданының білім беру ұйымдарында

сабақты тоқтату кезінде қолайсыз ауа райы метеожағдайларының ұсынылатын көрсеткіштері

Төмендегі жағдайларда сабақ өткізу тоқтатылады:

Желдің жылдамдығы секундына кемінде 2 метр болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С;
  • 1-11 сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 350 С және одан төмен.

Желдің жылдамдығы секундына 2 метр және одан жоғары болғанда:

  • 1-4-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 250 С;
  • 1-9-сынып оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 270 С;
  • 1-11 оқушылары үшін сыртқы ауа температурасы – 300 С және одан төмен.

Сабақтар қатты көктайғақ кезінде тоқтатылады:

  • 1-4 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 6-7 метр;
  • 1-9 сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына кемінде 8-9 метр;
  • 1-11сынып оқушылары үшін желдің жылдамдығы секундына 10 метр және одан жоғары.

Боран күшейген және көру мүмкіндігі қиындаған жағдайда 1-11 сынытарда сабақ тоқтатылады.

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Гидросфера туралы ұғым.

20.02.2018

Күні

19.02.2018ж.

Сынып

6

Сабақ тақырыбы

Гидросфера туралы ұғым.  Дүниежүзілік мұхит. Мұхит суының температурасы мен тұздылығы

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:гидросфера, дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері туралы негізгі ұғымдарды қалыптастырады.

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттері дамытылады.

Өзара ынтымақтастыққа, бірлікке үйренеді.

Оқушылардың басым бөлігі:қосымша мәліметтерді

пайдалану, ізденіп оқу, өз ойларын айтуды үйренеді

Кейбір оқушылар: қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасай отырып негізгі түрткі идеяларды анықтайды, саралап талдау жасайды.

Оқу нәтижелері

Оқыту үрдісінде оқушылардың әрқайсысына жеке тұлға ретінде қарап, өздеріне

деген сеніміндері, оқушының білімге ынтасы артады. Топтық жұмысқа қалыптасады,

өз ойларын еркін жеткізеді, мақсатқа жетуге топ болып ұмтылады, бірін-бірі бағалайды, шығармашылыққа ұмтылады, пәнге деген қызығушылықтары артады.

Пән аралық

байланыс

Тарих, биология, физика, химия, астрономия.

 

Просмотров: 446

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст